четвер, 3 березня 2016 р.

У світі все починається з мами


2 березня у першому класі відбулося свято "У світі все починається з мами".

Разом із приходом весни завітало до нас це перше весняне свято, яке розпочалося такими рядками:

Матінко моя єдина!
Ти ж для мене цілий світ!
І хоч я мала дитина,
Хоч мені лише шість літ,
                                                      Та тебе, матусю мила,
                                                      Я кохаю над життя
                                                      І бажаю: будь щаслива,
                                                      Наче квітка весняна!



Першокласники декламували вірші, співали пісні про маму та бабусю, частівки, танцювали запальні таночки, гралися із матусями у цікаві ігри. Своїми руками приготували подарунки.

Малюки були дуже гарними артистами. У деяких матусь навіть з'явилися на очах сльози радості за своїх дітей.

Свято пройшло весело, задоволеними залишилися всі: і дорослі, і діти.












Немає коментарів:

Дописати коментар