Відповідно до наказу Міністерства
освіти і науки України від 15.01.2018 р. №34 «Про деякі організаційні питання
щодо підготовки педагогічних працівників для роботи в умовах Нової української
школи» розпочато підготовку тренерів для підвищення кваліфікації
педагогічних працівників закладів освіти Кіровоградської області, які
навчатимуть учнів 1-х класів відповідно Концепції «Нова українська школа».
30.01-01.02. 2018 року на базі
комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» проводився навчальний тренінг.
Обласний семінар з проблеми «Інноваційний освітній проект для початкової школи «На крилах успіху»: реалії та перспективи»
У проведенні тренінгу брали участь:
Тарапака Н. В., завідувач
кафедри дошкільної та початкової освіти КЗ «КОІППО імені Василя
Сухомлинського», кандидат педагогічних наук, доцент;
Кондратова В. В., доцент
кафедри дошкільної та початкової освіти КЗ «КОІППО імені Василя
Сухомлинського», кандидат педагогічних наук, координатор та тренер освітнього
проекту «Нова українська школа»;
Тіхонова Н. Г., старший
викладач кафедри дошкільної та початкової освіти КЗ «КОІППО імені Василя
Сухомлинського», кандидат педагогічних наук, тренер освітнього проекту «Нова
українська школа»;
Чернецька О. Г., старший
викладач кафедри дошкільної та початкової освіти КЗ «КОІППО імені Василя
Сухомлинського»;
Коса І. Т., завідувач
науково-методичної лабораторії іноземних мов та міжнародних освітніх обмінів КЗ
«КОІППО імені Василя Сухомлинського», координатор освітнього проекту «Нова
українська школа»;
Шумейко Ю. М., учитель
початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10 Світловодської
міської ради, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист; методист міського
методичного кабінету управління освіти м. Світловодська, тренер освітнього
проекту «Нова українська школа».
Загальна кількість учасників тренінгу – 75 осіб. З них: методистів з початкової освіти – 30 осіб, методистів з іноземної мови – 7, заступників директорів закладів загальної середньої освіти з навчально-виховної роботи у початкових класах – 23 особи, керівників методичних об’єднань учителів початкових класів – 5, науково-педагогічних та педагогічних працівників вищих навчальних закладів ‑ 17.
Всі учасники даного тренінгу
пройшли успішне навчання.
Розглядалися такі питання:
Представлення проекту Державного
стандарту початкової освіти. Теоретичні засади Нової української школи.
Особливості організації
освітнього середовища.
Інтегроване навчання та міжпредметні
зв’язки на уроках в початковій школі: спільне, відмінне, особливості
реалізації.
Інтеграція: тематичний та
діяльнісний підходи.
Особливості проведення ранкових
зустрічей.
Проект Державного стандарту
початкової освіти. Модельна навчальна програма (1 клас).
Організаційно-методична структура
планування на місяць, тиждень, день. Особливості розробки навчального заняття.
Особливості оцінювання навчальних
досягнень учнів.
Робота з батьками.
За підсумками роботи тренінгу
найсильнішими його сторонами були: організація та проведення тренінгу;
доброзичливість тренерів; обговорення особливостей реалізації освітнього
проекту «Нова українська школа»; правильно підібрана програма тренінгу;
спонукання до творчості; організація та проведення лекційних та практичних
занять; конкретність; практична спрямованість тренінгу; методична допомога;
позитивна атмосфера; навчальна результативність.
Немає коментарів:
Дописати коментар