четвер, 25 жовтня 2018 р.

Спортивне свято "Тато, мама, я - спортивна сім'я"

25 жовтня  в рамках Тижня творчості у  початковій школі було проведено свято «Тато, мама, я – спортивна сім’я».


               Хто з фізкультурою на «ти»,
                в житті досягне він мети,
               бо в спорті — міць та сила
                і для душі, й для тіла.






  


У змаганнях взяли участь сім’я Козеровської Софії (4-А клас), Набокової Карини, Білецького Максима (4-Б клас), Зибіна  Дениса (2 клас). Захід розпочався танцювальною зарядкою. Під час свята родини змагалися у різних естафетах, де показали свою спритність, витривалість, гарну спортивну підготовку, взаємопідтримку. Між конкурсами вихованці 2 класу продекламували вірші про спорт, а дівчатка 4-А класу подарували усім глядачам танок черлідерів ( хореограф Думенко Н.В.). Усі сім’ї були нагороджені дипломами, медалями та призами, а вболівальники залишилися задоволеними від цього дійства.







         

 








Немає коментарів:

Дописати коментар