вівторок, 20 листопада 2018 р.

Районний семінар-практикум вчителів основ здоров'я


20 листопада 2018 року на базі   закладу  відбувся районний семінар-практикум вчителів основ здоров’я з проблеми: «Використання інтерактивних технологій на уроках «Основ здоров’я».





Учасники семінару відвідали урок в 6-А класі на тему: «Конфлікти і здоров’я. Поняття конфлікту. Види і способи розв’язання конфліктів», який підготувала та провела з учнями  учитель основ здоров’я Галіченко Тамара Володимирівна.
Не залишив байдужими гостей виховний захід «Подорож у країну Здоров’я»,  підготовлений та проведений з учнями початкової школи вчителями початкових класів: Чоботар Т.Ю., Щербовою Н.М., Тупчієнко Л.В., Думенко Н.В.
Гості також відвідали виставку колажів на тему: «Ми за здоровий спосіб життя», в яких учні закладу творчо продемонстрували своє бачення та відношення до особистого здоров’я та здоров’я інших.

                

Немає коментарів:

Дописати коментар