пʼятниця, 24 січня 2020 р.

Тиждень «Здоров'я дітей - здоров'я нації»


Твоє здоров’я – чисте повітря, вода і їжа.
Вставай вранці з радістю, лягай спати з  посмішкою.
Ти радієш, посміхаєшся – значить, ти здоровий.

З 20 по 24 січня 2020 року в початковій школі проходив тиждень «Здоров'я дітей - здоров'я нації», в межах якого були проведені різноманітні заходи збереження здорового способу життя:








– Інформування «Здоровий сніданок». Учні дізналися, що повноцінне харчування - це не тільки основа життєдіяльності людини, а й найкраща профілактика захворювань.(3-4 класи)

 


– Годинна здоров’я «Продукти харчування: наші друзі і вороги». Діти ознайомилися з тим, як продукти харчування впливають на здоров'я людини. Визначили, які продукти харчування є нашими " друзями" , які - " ворогами". Зробили висновок, що треба берегти своє здоров'я тому, що воно є найдорожчим скарбом.(4 клас)









Виховна година «Здоровий спосіб життя». Вихованці створили колаж «Секрети здоров’я!» та намалювали малюнки "Ми за здоровий спосіб життя" і переглянули відео «Будь здоровим!». (3 клас)

 

 

- Година спілкування «Корисна і шкідлива їжа». Гра «Здорова їжа». (2-Б клас)
 

- Абетка здоров’я «Я здоров’я збережу – сам собі допоможу!» (1-Б клас)

Година здоров'я "Нехворійко". Руханка "Здоров'я" (2-А клас)

 

 


- Учні 2 класів писали диктанти на тему «Дотримуйся режиму дня».
 

 

 

Протягом тижня учні здобули багато корисної інформації, яку зможуть застосувати у повсякденному житті для збереження свого здоров'я та зрозуміли, що здоров'я вимагає до себе постійної уваги, знань і неабияких зусиль для його збереження.

Немає коментарів:

Дописати коментар