пʼятниця, 5 лютого 2021 р.

Тиждень сприяння здорового способу життя та безпеки життєдіяльності «Здоров’я – дорожче за золото»

 Здоров’я – це справжній дар. Ми повинні його берегти, шанувати та піклуватися про нього. Саме тому, в 2-Б класі було проведено ряд заходів. 






У рамках тижня “Здоров’я дорожче за золото”  учні активно працювали на уроках здоров’я, вивчали вірші та пісні, давали відповіді на питання вчителя щодо правильного харчування, складали карту знань з заходів, що потрібно і що не потрібно робити, щоб бути здоровим. Метою заходів було - удосконалення і розвиток у дітей уявлень про здоров'я, мотивації на здоровий спосіб життя, привернення уваги до збереження та зміцнення особистого здоров'я, гігієни.

Учні переконалися в тому, що здоров’я – найдорожчий скарб, який не можна купити за гроші, берегти його необхідно з дитинства.




 


Немає коментарів:

Дописати коментар