субота, 6 лютого 2021 р.

Тиждень сприяння здорового способу життя та безпеки життєдіяльності «Здоров’я – дорожче за золото»

В рамках тижня "Здоров'я - дорожче за золото" учні 4 класу створили проєкт «Здорово бути здоровим». 









Мета проєкта: Пропаганда здорового способу життя, дбайливого ставлення до свого здоров'я, профілактика шкідливих звичок, розповсюдження елементарних знань з гігієни, попередження важких захворювань. Вчити дітей цінувати життя. Більше уваги звертати на те, що позитивно впливає на самопочуття: спорт, режим, вітаміни, правила техніки безпеки, позитивні емоції, цікаві захоплення, подорожі, раціональне харчування, загартовування, вміння вчасно надати медичну допомогу. Розвивати творчі здібності, згуртовувати учнів, створювати умови для дружнього спілкування, виявлення талантів, стимулювати впевненість у собі і ініціативність.
За даними ВООЗ, здоров’я людини на 70% залежить від того, що вона їсть. Науково доведено, що нераціональне харчування суттєво впливає на тривалість життя людини та призводить до виникнення та розвитку неінфекційних захворювань: серцево-судинних, онкологічних, діабету, порушення обміну речовин. Як повідомляє МОЗ, проблема неправильного харчування - це головний виклик для системи охорони здоров’я в Україні.




Найціннішим для кожної людини є її здоров’я. Це одне з джерел радості, щасливого життя, також – це стан життя і діяльності людини за умови відсутності хвороб. Коли ви веселі, їсте з апетитом, міцно спите, вдень рухливі і спритні – ви здорові і легко впораєтеся з будь-якою справою. Купити здоров’я неможливо, тому його потрібно зберігати і зміцнювати.













Активний відпочинок "Зимові розваги"
Відпочинок – це не лінощі, а необхідна складова твого життя.




Мета: підняти настрій, зняти напругу, сприяти набуттю впевненості учасників у своїх можливостях.











Немає коментарів:

Дописати коментар